Marka
Agencja marketingowa Navy Blue

Przemyślany program lojalnościowy - który opłaca się wybrać?

Czym w dzisiejszych czasach jest hasło lojalność? Czy w tych czasach potrafimy być lojalni? Jeżeli chodzi o związki między ludźmi, to bywa z tym różnie i należałoby zbadać ogólnie psychologiczną stronę każdej więzi. Ale, gdy chodzi o lojalność względem jakiś marek, to widać bardzo dobrze po programach lojalnościowych, które trafiają do dużego grona osób, a które z tego typu programów okazały się nietrafione. Ludzie kochają czuć się doceniani, nawet, gdy robią zakupy.
reklama zewnętrzna
Opracowanie: Bill Smith
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Reklama powinna okazać się efektywna, zatem wybierz taką postać reklamy, która optymalnie dotrze do twoich klientów

Obecny rynek konsumencki wydaje się być aż przepełniony przeróżnego rodzaju towarami i usługami. Ich projektanci dwoją się i troją, żeby zdobyć klienta, który okaże zainteresowanie tym, co mają do zaoferowania. Reklama jest efektywnym narzędziem w rękach przedsiębiorców oraz pracowników sektora marketingu w ich firmach.
konferencja
Opracowanie: AFGE
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

W jaki sposób efektywnie zadbać o wizerunek firmy?

W nowoczesnych czasach wyobrażenie firmy bez wątpienia jest bardzo ważnym aspektem jej . W tym miejscu można śmiało zaryzykować stwierdzeniem, że to właśnie nasz wizerunek w szeregu przypadków ma większe znaczenie niż posiadanie zręczności i kompetencje. Idąc dalej tym tokiem myślenia powinniśmy realizować możliwie wydajne działania, aby pojmowanie naszej marki przez społeczeństwo było wybitnie pozytywne.
Przywództwo
Opracowanie: Atos
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Zaprojektuj wiarygodny wizerunek swojej własnej firmy

Nadal niewiele firm w Polsce zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna dla ich wizerunku jest dobra identyfikacja wizualna. Oglądając firmowe materiały graficzne niejednokrotnie mamy wrażenie braku jednej koncepcji wizualnej.
Dlaczego powinno się zainwestować w profesjonalną identyfikację wizualną? Jest to zagadnienie, na które warto mieć odpowiedź, jeśli chcemy osiągnąć sukces w branży.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.