Zaprojektuj wiarygodny wizerunek swojej własnej firmy

Wciąż niewielemarek w kraju bierze pod uwagę fakt, jak istotna dla ich wizerunku jest oryginalna identyfikacja wizualna. Analizując firmowe materiały promocyjne niejednokrotnie mamy wrażenie braku dobrego smaku.
Dlaczego powinno się mieć dobrą identyfikację wizualną? Jest to zagadnienie, na które trzeba udzielić odpowiedzi, jeśli chcemy odnieść sukces w na rynku.
Praca przy komputerze
Opracowanie: nic519
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Logo to nie tylko dekoracja wizytówce. To zwłaszcza przesłanie, które ślemy do klienta, za każdym razem, gdy napotka znak naszej firmy.

Zobacz bez lęku ten udostępniony tutaj artykuł. Przedstawia on pokrewną kwestię, więc z pewnością także będzie według Ciebie interesujący.

Dlatego najistotniejsze jest to, co chcemy mówić i w jaki sposób, a także do kogo komunikujemy.

Następne artykuły

Czy teraz należałoby wynająć agencję marketingową?

Współcześnie na naszym rynku panuje duża konkurencja. Wiele firm rywalizuje między sobą o klienta. Przede wszystkim tę rywalizację można zauważyć w czasie przedświątecznym, kiedy to konsumenci są zajęci zakupem upominków dla rodziny. W czasie przedświątecznym, lecz zarazem w ciągu roku, fachowe biznesy używają pewne chwyty reklamowe, które mają przekonać do owego interesu konsumentów.


Odpowiednio skonstruowane logo, pełni dokładnie taką funkcję i powinno przekazywać tożsamość naszej marki. Zdają sobie z tego sprawę wszystkie wielkie marki, które na swoje logotypy wydały miliony dolarów. Dobrze zaprojektowane logo to inwestycja na lata. Dowodem na to jest fakt, że znane nam wszystkim loga, rzadko ulegają zmianie. Nawet jeśli, to wszelkie poprawki są jedynie kosmetyczne.

Także coraz więcej małych i średnich przedsiębiorców zaczyna zdawać sobie sprawę z faktu, że kwestia profesjonalnej identyfikacji wizualnej, wpływa na wizerunek ich marki.

Jeżeli chcesz przeczytać coś rzeczywiście bardzo przydatnego, sprawdź treść tej strony a z pewnością nie pożałujesz.

Dlatego wielu z nich decyduje się na tzw. rebranding, czyli zmianę elementów komunikacji swojej marki.

Niekiedy jest to zaledwie nieznaczna zmiana, przykładowo logo, ale bywa, że jest to dłuższy proces, który ujmuje znacznie więcej elementów komunikacji marki. Może to być przykładowo grupy docelowej, a nawet całej strategii firmy.

W każdym dużym mieście, takim jak: Warszawa, Kraków, Katowice, bez problemu znajdziemy agencję reklamową lub pracownię graficzną, która profesjonalnie zajmie się zrobienia oprawy wizualnej dla naszego przedsiębiorstwa.

Koszty takiej zmiany naturalnie mogą być różne, w zależności od tego, z jaką agencją podejmiemy współpracę. Jeśli jest to popularna agencja brandingowa, możemy się spodziewać wyższych kosztów. Jednak wiele agencji brandingowych to mało znane firmy, które mają cenniki na przystępnym poziomie, żeby być konkurencyjnymi. Bardzo często oferty mniejszych agencji w niczym nie ustępują tym wykreowanym przez uznane na rynku firmy. Często jedyna dostrzegalna różnica w usłudze, to właśnie cena.
20/11/03, 15:21:07
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.