Sprawdzając różnorodne propozycje pracy w serwisach rekrutacyjnych możemy natknąć się na takie ogłoszenia, gdzie po wskazaniu wielu zaawansowanych punktów jakie odnoszą się do wymagań, brakuje informacji, co tak naprawdę pracodawca może zaoferować nowemu pracownikowi.
Są też inne błędy, jak publikacja zbytnio ogólnych i niezbyt przekonujących korzyści z podjęcia
zatrudnienia. O czym jeszcze możemy wspomnieć?
Każdy z pracodawców, jak opracowuje ofertę pracy może źle określić wymagania wobec pracownika. Dość zabawnie przykładowo będzie brzmieć, kiedy pracodawca pisze, że gwarantuje wdrożenie w nowe obowiązki. Bezpłatne zamieszczanie ofert ułatwi Ci Jober.
To wygląda tak, jakbyśmy mieli się radować z tego powodu, iż ktoś chce właściwie zapoznać nas z najnowszymi zadaniami. Każdy
pracownik wymaga chociaż kilku dni na wdrożenie w pracę, a pracodawca powinien być w tym pomocny.
Zaczerpnięte z: pixabay.com
To właściwie z korzyścią dla jednej i drugiej strony. Podobnie dosyć śmiesznie brzmi, gdy napiszemy, że zapewnimy pracownikowi konieczne narzędzia pracy, czyli komputer, telefon oraz samochód. Jeśli te przedmioty są konieczne do codziennej pracy to nie jest to żaden benefit lecz konieczność. To tak jakby wspominać, że oferuje się biurko dla pracownika biurowego. Z całą pewnością pracodawcy nie tworzą tego typu ofert z premedytacją, po prostu pokutuje brak znajomości konkretnych reguł tworzenia ofert, a dodatkowo czasami po prostu nie dostrzega się tych błędów, zwłaszcza jak obserwujemy konkurencję i trochę kopiujemy jej działania w tej dziedzinie.