Konkurencja
reklama
Opracowanie: Kyuyoung Do
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Żeby szybciej dotrzeć do klienta – czyli rola reklamy w firmach

Marketing i reklama winny odgrywać kluczową rolę dla każdej firmy, chcącą przyciągać nowych i utrzymywać dotychczasowych klientów. W rzeczywistości mają one przeróżne narzędzia do wykorzystania, dzięki którym zarazem oznakowanie firmy, jak i możliwość zaprezentowania ciekawie oferty czy dostarczenia najważniejszych informacji o oferowanych produktach będzie stało na wysokim poziomie.
stop nieuczciwej konkurencji
Opracowanie: Innalibra
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

W jaki sposób zabezpieczyć swoją własność intelektualną przed nieetycznymi działaniami firm konkurencyjnych?

Obecnie wiele osób próbuje zarobić pieniądze w nieuczciwy sposób. Obecnie często słychać o próbach podkradania pomysłów, wytwarzania identycznych produktów bądź bazowania na dobrze znanej marce.
strona internetowa
Zaczerpnięte z: http://www.sxc.hu/

W jaki sposób możemy zareklamować swój e-sklep

Gdy otwieramy e-sklep, musimy mieć na uwadze, że czymś ze wszech miar istotnym jest to by zawsze w jakiś sposób reklamować swój biznes. Przecież ta osoba, która sądzi, iż promocja nie jest czymś ważnym, tak naprawdę popełnia wielki błąd. W szczególności, że mówimy o biznesach internetowych.
miejsce na reklamę
Opracowanie: Clara Sanchiz
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Jak być dostrzeganym w dzisiejszych czasach? Jak wybić się ponad średni poziom i nie zginąć w szarzyźnie?

Trudno współcześnie wybić się, przedostać do ogólnej świadomości. Na nic umiejętności czy fantastyczne zdolności, należy dodatkowo umieć się wybić z tłumu. To niby prostsze niż kiedyś, bo mamy więcej ku temu możliwości. Jednakowoż to nie do końca prawda. To że są w zasięgu ręki metody, to jedno, ale trzeba także umieć skutecznie z nich korzystać, a to potrafią tylko nieliczni.
marketing na ulicach miast
Opracowanie: West Midlands Police
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Profesjonalne akcje reklamowe dla przedsiębiorstw

Jak dobrze wiadomo, faktycznie efektywna reklama jest praktycznie niezbędna dla każdej firmy, która tylko chciałby cieszyć się w stu procentach satysfakcjonującymi zyskami. Współczesna branża marketingowa jest już tak rozbudowana, że właściwie każdy z nas może bez większych problemów znaleźć w niej rzeczywiście idealne dla siebie rozwiązania, niezależnie nawet od tego, jaki właściwie charakter ma prowadzona przez niego firma.

Konferencyjne sale - szansa na zyskanie nowych klientów

Choć turystyka rozwija się bardzo dobrze w naszej ojczyźnie, to jednak nieustannie należy być zaradnym i wyszukiwać szans do zwabienia kolejnych potencjalnych klientów. Koniec już czasów, gdy na jednym terenie panował państwowy ośrodek. Dzisiaj jest tak wielka konkurencja, że trzeba robić wszystko, by zwabić do siebie ludzi.
w pubie
Opracowanie: Harry Wood
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Jakim sposobem wypromować swój pub?

W owym tekście będą poruszone wszelkie tematy dotyczące reklamowania swojego baru. Naturalnie nikt nie mówi, że we wszystkich przypadkach Internauta zwiększy własną wiedzę o promowaniu knajp, w końcu to nie wielka księga, ale pozostaje mieć nadzieję, iż coś tam mimo wszystko można dowiedzieć się interesującego z tego artykułu. W takim razie: w jaki sposób reklamować własny lokal w tych trudnych czasach? W końcu dzisiaj jest ogromna konkurencja między przedsiębiorcami działającymi w gastronomii.
Program lojalnościowy
Zaczerpnięte z: www.spiceupyourblog.com

W jaki sposób zyskać sobie dużą przychylność swoich klientów?

Chociaż przyciągnięcie klienta jest niesamowicie ciężkie, to jeszcze cięższe jest to, aby po prostu na długi okres czasu zatrzymać klientelę. Przecież na rynku jest znaczna konkurencja - to powoduje, że często przedsiębiorcy muszą walczyć o własnego klienta. Dobrze, ale czy to aż takie łatwe? Klienci są zasadniczo bezwzględni: często dla marnych oszczędności potrafią sprawić, że po prostu stracimy jakże cennego klienta.
Prezenty
Opracowanie: http://www.sxc.hu
Zaczerpnięte z: http://www.sxc.hu

W jaki sposób zmobilizować klienta do długofalowej współpracy?

Bardzo duża konkurencja z pewnością nie pomaga za bardzo w zarządzaniu firmą. Oczywiście to niemożliwe, aby najzupełniej nie posiadać konkurencji, lecz faktycznie można rozumieć przedsiębiorców, którzy choć bardzo się starają, wytrwale pracują, to jednak nie mają odpowiednich przychodów. Jednakże należy akceptować takowy stan rzeczy! Tzn., trzeba akceptować konkurentów, lecz nigdy nie niewystarczające zyski. Przecież bez wątpienia można skutecznie walczyć ze swoimi konkurentami. Naturalnie wchodzą w rachubę tylko takie sposoby walki, które są w zupełności fair play!
Rzecznik patentowy na spotkaniu
Opracowanie: itupictures
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Stosowanie unijnego prawa konkurencji oraz jego relacja do przepisów polskiej ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów

Konsekwencją członkostwa Polski w Unii Europejskiej jest podleganie przez przedsiębiorców polskich unijnym regulacjom prawnym, w tym przepisom mającym na celu ochronę konkurencji wspólnego rynku. Praktyki antykonkurencyjne oraz koncentracje przedsiębiorców mogą zatem podlegać zarówno przepisom polskiej ustawy antymonopolowej, jaki i przepisom unijnym. Dlatego też należy ustalić wzajemny stosunek tych przepisów, który to jest wyznaczany przez regulację pierwotnego oraz wtórnego prawa unijnego.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.