Konkurencja
strona internetowa
Zaczerpnięte z: http://www.sxc.hu/

W jaki sposób możemy zareklamować swój e-sklep

Kiedy otwieramy e-sklep, powinniśmy zwrócić uwagę, że czymś ze wszech miar istotnym jest to by w każdym przypadku jakoś reklamować swój biznes. Przecież taka osoba, która myśli, iż reklama nie jest czymś ważnym, w istocie popełnia bardzo duży błąd. Zwłaszcza, że mówimy o e-biznesie.
miejsce na reklamę
Opracowanie: Clara Sanchiz
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Jak być dostrzeganym w dzisiejszych czasach? Jak wybić się ponad średni poziom i nie zginąć w szarzyźnie?

Trudno w dzisiejszych czasach zaistnieć, przebić się do szerszej świadomości. Nie wystarczają tylko umiejętności czy fantastyczne uzdolnienia, warto dodatkowo umieć się wypromować. To podobno łatwiejsze niż kiedyś, ponieważ mamy szersze pole do popisu. Jednakże nie musi to być prawdą. To że istnieją metody, to jedno, ale trzeba także umieć umiejętnie z nich korzystać, a to już nie każdy potrafi.
marketing na ulicach miast
Opracowanie: West Midlands Police
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Profesjonalne akcje reklamowe dla przedsiębiorstw

Jak doskonale wszystkim wiadomo, rzeczywiście efektywna reklama jest praktycznie obowiązkowa dla każdej firmy, która tylko chce cieszyć się w pełni zadowalającymi zyskami. Obecna branża marketingowa jest już tak rozwinięta, że dosłownie każdy z nas może bez większych trudności odszukać w niej naprawdę dobre dla siebie rozwiązania, niezależnie nawet od tego, jaki właściwie charakter ma prowadzona przez niego działalność.

Konferencyjne sale - szansa na zyskanie nowych klientów

Choć turystyka ma się bardzo dobrze w naszym kraju, to jednakże ciągle powinno się być zaradnym i wyszukiwać szans do złowienia kolejnych potencjalnych klientów. Skończyły się czasy, gdy w jednym miejscu panował państwowy zakład. Teraz jest tak wielka konkurencja, że trzeba robić wszystko, aby zwabić do siebie ludzi.
w pubie
Opracowanie: Harry Wood
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Jakim sposobem wypromować swój pub?

W owym tekście będą poruszone wszelkie tematy dotyczące reklamowania swojego baru. Naturalnie nikt nie mówi, że we wszystkich przypadkach Internauta zwiększy własną wiedzę o promowaniu knajp, w końcu to nie wielka księga, ale pozostaje mieć nadzieję, iż coś tam mimo wszystko można dowiedzieć się interesującego z tego artykułu. W takim razie: w jaki sposób reklamować własny lokal w tych trudnych czasach? W końcu dzisiaj jest ogromna konkurencja między przedsiębiorcami działającymi w gastronomii.
Program lojalnościowy
Zaczerpnięte z: www.spiceupyourblog.com

W jaki sposób zyskać sobie dużą przychylność swoich klientów?

Chociaż przyciągnięcie klienta jest ze wszech miar trudne, to jeszcze trudniejsze jest to, aby po prostu na dłuższy czas zatrzymać klientelę. W końcu na polskim rynku jest znaczna konkurencja - to powoduje, że nierzadko biznesmeni muszą zawalczyć o swojego klienta. No dobrze, lecz czy to aż takie łatwe? Klienci są w zasadzie bezwzględni: nierzadko dla niedużych oszczędności są w stanie sprawić, że najzwyczajniej w świecie stracimy bardzo cennego klienta.
Prezenty
Opracowanie: http://www.sxc.hu
Zaczerpnięte z: http://www.sxc.hu

W jaki sposób zmobilizować klienta do długofalowej współpracy?

Ogromna konkurencja na pewno nie pomaga przesadnie w zarządzaniu firmą. Oczywiście to niemożliwe, aby kompletnie nie mieć konkurentów, lecz w istocie można zrozumieć przedsiębiorców, którzy choć mocno się starają, ciężko pracują, to jednak nie posiadają odpowiednich przychodów. Jednakże należy zaakceptować taki stan rzeczy! To znaczy, należy zaakceptować konkurentów, lecz w żadnym razie nie niższe zyski. Przecież jak najbardziej można skutecznie walczyć ze swoimi konkurentami. Oczywiście w grę wchodzą wyłącznie takie metody walki, które są w 100% fair play!
Rzecznik patentowy na spotkaniu
Opracowanie: itupictures
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Stosowanie unijnego prawa konkurencji oraz jego relacja do przepisów polskiej ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów

Konsekwencją członkostwa Polski w Unii Europejskiej jest podleganie przez przedsiębiorców polskich unijnym regulacjom prawnym, w tym przepisom mającym na celu ochronę konkurencji wspólnego rynku. Praktyki antykonkurencyjne oraz koncentracje przedsiębiorców mogą zatem podlegać zarówno przepisom polskiej ustawy antymonopolowej, jaki i przepisom unijnym. Dlatego też należy ustalić wzajemny stosunek tych przepisów, który to jest wyznaczany przez regulację pierwotnego oraz wtórnego prawa unijnego.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.