Konkurencja
strona internetowa
Zaczerpnięte z: http://www.sxc.hu/

W jaki sposób możemy zareklamować swój e-sklep

Gdy otwieramy e-sklep, powinniśmy wiedzieć, że czymś ze wszech miar ważnym jest to, aby we wszystkich przypadkach w jakiś sposób zareklamować własny biznes. Przecież ta osoba, która uważa, iż promocja nie jest czymś ważnym, w istocie popełnia bardzo duży błąd. Szczególnie, że mówimy o biznesie internetowym.
miejsce na reklamę
Opracowanie: Clara Sanchiz
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Jak być dostrzeganym w dzisiejszych czasach? Jak wybić się ponad średni poziom i nie zginąć w szarzyźnie?

Ciężko aktualnie wybić się, przedostać do powszechnej świadomości. Nie starczą umiejętności czy zaskakujące zdolności, warto jeszcze umieć się sprzedać. To niby łatwiejsze niż kiedyś, gdyż mamy więcej ku temu możliwości. Jednakowoż to nie takie proste. To że są w zasięgu ręki metody, to jedno, ale warto też umieć umiejętnie z nich korzystać, a to potrafią tylko nieliczni.
marketing na ulicach miast
Opracowanie: West Midlands Police
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Profesjonalne akcje reklamowe dla przedsiębiorstw

Jak dobrze wiadomo, faktycznie skuteczna reklama jest właściwie obowiązkowa dla każdej firmy, która tylko chciałby cieszyć się w stu procentach satysfakcjonującymi dochodami. Obecna branża marketingowa jest już tak rozbudowana, że dosłownie każdy z nas może bez żadnych dużych problemów odszukać w niej naprawdę odpowiednie dla siebie rozwiązania, niezależnie nawet od tego, jaki dokładnie charakter ma prowadzona przez niego działalność.

Konferencyjne sale - szansa na zyskanie nowych klientów

Choć turystyka ma się bardzo dobrze w naszym kraju, to jednakże ciągle powinno się być zaradnym i wyszukiwać szans do złowienia kolejnych potencjalnych klientów. Skończyły się czasy, gdy w jednym miejscu panował państwowy zakład. Teraz jest tak wielka konkurencja, że trzeba robić wszystko, aby zwabić do siebie ludzi.
w pubie
Opracowanie: Harry Wood
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Jakim sposobem wypromować swój pub?

W owym tekście będą poruszone wszelkie tematy dotyczące reklamowania swojego baru. Naturalnie nikt nie mówi, że we wszystkich przypadkach Internauta zwiększy własną wiedzę o promowaniu knajp, w końcu to nie wielka księga, ale pozostaje mieć nadzieję, iż coś tam mimo wszystko można dowiedzieć się interesującego z tego artykułu. W takim razie: w jaki sposób reklamować własny lokal w tych trudnych czasach? W końcu dzisiaj jest ogromna konkurencja między przedsiębiorcami działającymi w gastronomii.
Program lojalnościowy
Zaczerpnięte z: www.spiceupyourblog.com

W jaki sposób zyskać sobie dużą przychylność swoich klientów?

Chociaż przyciągnięcie klientów jest niezmiernie trudne, to jeszcze cięższe jest to, aby najzwyczajniej w świecie na dłuższy okres czasu zatrzymać klientelę. W końcu na polskim rynku jest znacząca konkurencja - to powoduje, że nierzadko biznesmeni muszą walczyć o własnego klienta. No dobrze, lecz czy to takie łatwe? Ludzie są w zasadzie bezwzględni: nierzadko dla niedużych oszczędności są w stanie sprawić, że najzwyczajniej w świecie stracimy cennego klienta.
Prezenty
Opracowanie: http://www.sxc.hu
Zaczerpnięte z: http://www.sxc.hu

W jaki sposób zmobilizować klienta do długofalowej współpracy?

Bardzo duża konkurencja na pewno nie pomaga przesadnie w prowadzeniu firmą. Naturalnie to niemożliwe, aby całkowicie nie posiadać konkurencji, ale istotnie można rozumieć przedsiębiorców, którzy chociaż mocno się starają, wytrwale pracują, to mimo wszystko nie posiadają odpowiednich przychodów. Jednak trzeba akceptować taki stan rzeczy! Tzn., trzeba zaakceptować konkurentów, ale w żadnym wypadku nie niewystarczające profity. Przecież bez większego cienia wątpliwości można efektywnie walczyć ze swoimi konkurentami. Oczywiście w grę wchodzą wyłącznie takie metody walki, które są całkowicie fair play!
Rzecznik patentowy na spotkaniu
Opracowanie: itupictures
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Stosowanie unijnego prawa konkurencji oraz jego relacja do przepisów polskiej ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów

Konsekwencją członkostwa Polski w Unii Europejskiej jest podleganie przez przedsiębiorców polskich unijnym regulacjom prawnym, w tym przepisom mającym na celu ochronę konkurencji wspólnego rynku. Praktyki antykonkurencyjne oraz koncentracje przedsiębiorców mogą zatem podlegać zarówno przepisom polskiej ustawy antymonopolowej, jaki i przepisom unijnym. Dlatego też należy ustalić wzajemny stosunek tych przepisów, który to jest wyznaczany przez regulację pierwotnego oraz wtórnego prawa unijnego.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.