Jak być dostrzeganym w dzisiejszych czasach? Jak wybić się ponad średni poziom i nie zginąć w szarzyźnie?

Ciężko współcześnie wybić się, przedostać do ogólnej świadomości. Nie wystarczają tylko umiejętności czy zaskakujące zdolności, należy jeszcze umieć się sprzedać. To niby prostsze niż w przeszłości, gdyż mamy więcej ku temu możliwości. Jednakże to nie do końca prawda. To że istnieją sposoby, to jedno, ale warto też umieć z głową z nich korzystać, a to nie jest zadanie dla wszystkich.

reklama zewnętrzna - billboard
Opracowanie: David Barrie
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Twierdzi się, iż sieć w dzisiejszych czasach jest głównym narzędziem pomagającym w promocji. Jest w tym oczywiście mnóstwo prawdy, gdyż Internet zapewnia niezwykłe możliwości w dziedzinie promocji. Jednak, każdy tak myśli i każdy tam jest, wobec czego trochę ciężko się
przebić. Wiele osób nie radzi sobie i powierza to zadanie innym, firmom zewnętrznym, które wymyślają całą kampanię wizerunkową w sieci. W temacie: kliknij.

To oczywiście kosztuje, a nie zawsze daje pożądane efekty, gdyż konkurencja nie śpi, a żeby naprawdę podążać za zmieniającymi się trendami nie można skąpić na internetowa promocje. Dlatego też wiele osób próbuje odmiennych metod, mniej powszechnych. Na topie jest tak zwany marketing partyzancki, czyli działania, które mają zaskoczyć innych. Często przeprowadza się je w centrum miasta, a pomysły są takie, żeby nikt nie miał świadomości, że to może być podstęp. Stąd też bardzo odpowiednia nazwa dla tego sposobu promocji. Większość jednak osób próbuje konserwatywnie, ale i bardziej skutecznie. Uwagę przyciągają billboardy i telebimy (na przykład: telebim przy Piłsudskiego - Końskie), a najlepiej sieć telebimów. To bardzo znamienne, że w czasach internetowej promocji ktoś decyduje się na takie rozwiązanie, jak promowanie się offline.

Czy szukasz świeżych danych na omawiany wątek? Jeśli tak, to przenieś się do tekstu (https://dokumentyniszczenie.pl/), na którym odnajdziesz ważne wiadomości, które zapadną Ci w pamięć na długo.

Co najważniejsze, to działa.

Były już okoliczności, że ktoś rozgniewany brakiem pracy i tym, że wysyłane CV znikają| gdzieś w sieci, postanowił poeksperymentować z wielkoformatowa reklamą. Wykupił ją, stworzył ogromny plakat ze swoim wizerunkiem, z wymienionymi kwalifikacjami, tak żeby ewentualny pracodawca mógł to dostrzec. Przyznać trzeba, ze to bardzo kreatywne. Nie dość, że ktoś staje się bardziej widoczny niż tysiące osób w internecie, to jeszcze takie załatwienie sprawy świadczy o wysokim poziomie pomysłowości.
22/04/30, 07:32:06
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.