Żeby szybciej dotrzeć do klienta – czyli rola reklamy w firmach

Na kwestię marketingu i promocji usług czy też produktów, zwraca aktualnie uwagę każda firma, która chce przyciągać nowych i utrzymać dotychczasowych klientów. W rzeczywistości mają one najróżniejsze narzędzia do wykorzystania, dzięki jakim zarazem oznakowanie firmy, jak i możliwość zaprezentowania w interesujący sposób oferty czy dostarczenia kluczowych informacji o udostępnianych produktach będzie stało na wysokim poziomie.


reklama zewnętrzna
Opracowanie: Mathias Erhart
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Dzisiaj, aby skutecznie się reklamować, firmy nie muszą się ograniczać tylko do tego rodzaju narzędzi jak ulotki czy plakaty. Można to jak najbardziej robić w ten standardowy sposób, ale warto też sięgać po atrakcyjniejsze nośniki informacji. Ciekawe aplikacje na tablet czy telefon, zwracające uwagę logo przestrzenne wykorzystywane na wszystkich oferowanych produktach, czy marketing internetowy, to jedynie niektóre z atrakcyjniejszych propozycji, jakie warto mieć na względzie.
Należy pamiętać, że firm z różnych branż jest obecnie wiele. Działają zarazem poprzez punkty stacjonarne, jak i w internecie, dlatego konkurencja jest z reguły duża i nic nie wskazuje na to, że miałoby to ulec zmianie. Stąd też należy wyróżnić się spośród konkurencji właśnie ciekawymi rozwiązaniami, za pomocą których szybciej można trafić do potencjalnego klienta i utrzymać go na przyszłość.

Aktualnie marketing jest o tyle też łatwiejszy, że ludzie korzystają systematycznie z różnych nośników informacji – nie tylko z telewizji, ale także tabletów czy smartfonów. To daje firmom większe pole do działania, jako że mogą wykorzystywać różne narzędzia i docierać do klienta na bieżąco. Ponadto może być to każdy klient, jakiego potencjalnie poszukujemy – zarówno kobiety, jak i mężczyźni, osoby małoletnie lub starsze, uprawiający daną dyscyplinę sportu lub czytający konkretny gatunek książek. Do każdej tego typu grupy docelowej możemy trafić poprzez konkretny przekaz, do którego wykorzystać możemy różne środki przekazu.


firma
Opracowanie: Mark Warner
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Wiele firm na reklamę przeznacza najwięcej pieniędzy z firmowego budżetu i nie dziwi to, bowiem od niego w znacznej mierze zależy, czy program do budżetowania będzie się rozkręcał i ma szansę przetrwać na rynku, na jakim panuje duża konkurencja. Warto zrobić wszystko, by był to rzeczywiście skuteczny marketing. 
23/03/08, 07:48:06
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.