Czy ma sens decydować się na reklamę outdorową? W jakim momencie warto się nad tym zastanowić?

Rozplanowanie kampanii reklamowej tak właściwie wymaga dokładnego przemyślenia wszelkich wyników, które chcemy osiągnąć, a także wszelkich czynników, które będą wpływały na efekt końcowy. Czyli mowa tutaj głównie o docelowej grupie ewentualnych klientów, strefie oddziaływania, zasięgu reklamy, jak również czasie trwania kampanii. Nie zapominajmy również o formie reklamy, bo to ma także niebagatelny wpływ na rezultat końcowy.


billboard - reklama zewnętrzna
Opracowanie: Jeffrey Beall
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Na rynku mamy sporo typów reklam, wciąż bardziej popularna staje się reklama zewnętrzna. Odznacza się ona głównie wysoką częstotliwością odbioru, bo dostępna jest w ciągu całej doby, jak billboard Kraków, dużym zasięgiem, można ją tak naprawdę powiesić praktycznie wszędzie. Łatwo również dotrzeć do dużego grona konsumentów oraz do tego możemy ją różnicować, czyli wybrać daną grupę odbiorców, by otrzymać jak najlepsze wyniki. Miejscem wyeksponowania outdooru będzie na pewno ulica, lecz również miejsca użyteczności publicznej, dajmy na to centra handlowe, albo też środki komunikacji - zobacz tutaj.

Gdy decydujemy się na kampanię zewnętrzną możemy skorzystać z naprawdę dużej ilości możliwości, jakie odpowiadają różnego rodzaju zapotrzebowaniu. Spośród dużej ilości jej odmian, najpopularniejsze są tablice reklamowe, billboard Poznań, innego rodzaju reklamy na dużych powierzchniach albo też citylighty, czyli reklamy podświetlane. Odnośnie każdej kampanii reklamowej, podstawową rolę odgrywa adresat przekazywanych treści, najważniejsze natomiast kryterium wyboru konkretnego rodzaju reklamy okazuje się w związku z tym określona grupa konsumentów, jaka jest wybrana przykładowo ze względu na wiek, płeć albo też status materialny. Następnymi uwarunkowaniami, jakie są w stanie wskazywać na konkretny, a nie innego rodzaju nośnik reklamowy, będą lokalizacja, czas ekspozycji i budżet, jakim dysponuje zleceniodawca. W zależności od typu oraz charakteru promowanego produktu, przekaz umieszczony na konkretnych nośnikach będzie skierowany do osób, jakie bez wątpienia go zauważą.

Jeżeli poszukujesz podobnej ciekawej informacji, sprawdź pod tym linkiem (https://azcolor.com.pl/etykiety-do-drukarek), tu także na pewno jest właśnie to, czego poszukujesz.



podświetlany billobard reklamowy
Opracowanie: Elliott Brown
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Tak więc reklama jakiegoś auta, będzie z reguły umieszczona na billboardzie, który jest zamontowany przy drogach szybkiego ruchu, zaś oferta mieszkań znajdzie się na billboardzie na obrzeżach miast albo innych osiedlach konkretnego dewelopera - jak zamówić billboard poznań.
23/07/05, 07:51:05
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.