skuteczny marketing.

Kolorowe światła LED
Opracowanie: Yasna Communications
Zaczerpnięte z: Yasna Communications
Reklama jest nieodzownym przyjacielem właścicieli firm, wspomagającym prowadzenie firmy i pomagającym w zdobywaniu nowych klientów.
Metody reklamy są różne, zaczynając na pośredniej metodzie zachęcania klientów do naszych produktów, np przez znaki przed sklepem bądź roznoszenie broszur reklamowych, a na marketingu w {internecie i na witrynach internetowych kończąc.


Co jednakże ma zrobić początkujący przedsiębiorca, który nie ma doświadczenia w reklamie i dystrybucji własnego produktu? Taki trudny, ale niezwykle istotny dla przedsiębiorców temat będziemy poruszali w {tym artykule.

telebim reklama
Zaczerpnięte z: www.medas-media.com.pl
Rozwój technologiczny wprowadza w naszym życiu ogromne zmiany.
Nie tak dawno, bo piętnaście lat temu nikt z nas nie wyobrażał sobie, że sporo z nas będzie miała podłączenie do internetu TVK - (telewizja wrocław) w swoim smartfonie. Ludzie niezwykle prędko przywiązują się do nowości, a o przestarzałej technice w jednym momencie zapominają. Identyczną sytuację marketingowcy i specjaliści od reklamy obserwują w świecie marketingu. Najnowsze metody prezentowania produktów są bardzo szybko wchłaniane przez społeczeństwo, a dodatkowo zwracają całkiem sporą uwagi, ponieważ są zupełną nowością na rynku. Jednym z tego typu nowoczesnych metod marketingu jest reklama LED, która na poprawnie oprogramowanym urządzeniu będzie wyświetlać nasza reklamę tekstową lub graficzną.

Miasto, ekran LED
Opracowanie: Medas-Media
Zaczerpnięte z: Medas-Media
Plus i wady takiej reklamy.
Niewątpliwą zaletą takiej metody marketingu jest to, że jest kompletną nowością w Polsce. Pobudza ona zainteresowanie pośród oglądających ją ludzi, co w tym samym czasie zwiększa przełożenie tego typu {reklamy na wzrost przychodów. Tego typu wyświetlacze reklamowe będą również pełnić formę rozpoznawczą dla naszej firmy - wyświetlający się specjalny kształt albo sam ekran zaprojektowany na kształt naszego logo reklamowego jest perfekcyjnym znakiem identyfikacyjnym. Tego typu technikę stosują przykładowo {farmaceuci, wieszając kolorowe krzyże apteczne przed swoimi zakładami. Farmaceuci nie są jedynym przykładem takiej formy marketingowej. Z zamiłowaniem stosują ją także pizzerie i bary – wieczorem reklama świetlna Kraków jest tym bardziej widoczna. A wady?

Minusem moim zdaniem będzie tylko cena, ale każdy przedsiębiorca musi obliczyć koszta takiej inwestycji w marketing na własną rękę.
Opracowanie: Arek
23/10/02, 15:14:07
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.