Opracowanie: Serge Kij
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Dużo ludzi uważa, iż taki sukces był kwestią przypadku, i mogą posiadać częściową rację – mimo to w dwudziestym pierwszym wieku buzz marketing jest w stanie być starannie zorganizowaną, celową i bardzo efektywną strategią, jeśli będzie użyty do niego internet. Na pewno pożyteczne okażą się owe pomoce, jak usługa ePR – połączenie marketingu plotki z profesjonalną wiedzą na temat budowania image’u spółki to sprawne połączenie, które zdecydowanie się przyda w trakcie wszelakich działań marketingowych - .
Jest znacząco istotne, aby konkretny produkt czy usługa były zauważone jak również zapamiętane poprzez potencjalnych konsumentów, a jest to trudne do uzyskania bez znajomości tajemnic marketingu – a w dwudziestym pierwszym wieku rola
ePR-u jest specjalnie istotna ze względu na obecne realia i wzrastającą liczbę użytkowników internetu. Na pewno dobrze wiedzieć, iż usługa ePR jest teraz osiągalna do marketu i jest to wydatek, o jakim warto przemyśleć – na pewno opłaci się to poprzez uzyskanie ogromnej ilości konsumentów.
Umie się to opłacić zwłaszcza, jeżeli zostaną zastosowane bardzo różne narzędzia dostępne w internecie – dla przykładu korzystanie z for dyskusyjnych, recenzje bądź portale społecznościowe. Połączenie tych czynników jest o wiele skuteczniejsze, niż standardowe reklamy (czytaj
Ranking pozycjonowania stron) w formie ulotek – treść z ulotek można prosto zapomnieć, a szybko przeprowadzony buzz marketing sprawi, że dany reklamowany produkt bądź usługa będzie przyjemnie się kojarzyć.