Poszukiwane w sieci - firmy

Użytkownicy zwykle szukają w internecie informacji na temat firm turystycznych i gastronomicznych i hotelarskich.
Tak wynika z badania Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy. Aż 65 proc. ankietowanych przyznało, że w ciągu byłego roku korzystało z internetu w celu sprawdzenia danych i opinii na temat przedsiębiorstw z tych sektorów. Nasi rodacy w internecie wypatrują również informacji o firmach związanych z usługami finansowymi. Ponad połowa ankietowanych (55 proc.) za pośrednictwem internetu przeglądała propozycje banków, firm ubezpieczeniowych, otwartych funduszy emerytalnych jak również towarzystw funduszy inwestycyjnych. Odrobinę mniej badanych (54 proc.), korzystało z internetu, szukając informacji o sklepach i hurtowniach.

Dla 34 proc. respondentów, głównie mężczyzn, internet stanowi źródło informacji o firmach telekomunikacyjnych. Niewiele mniej osób w ciągu minionych 12 miesięcy za pośrednictwem internetu sprawdzało oferty firm transportowych. Według badania takie informacje interesują głównie osoby między 18. a 34. rokiem życia.

ak pokazuje badanie, Polacy szczególnie często poszukują informacji o wiarygodności firm z szeroko pojętego sektora usług - podkreśla Waldemar Sokołowski, prezes Rzetelnej Firmy.

Badanie "Konsumenci o jakości firmowych stron internetowych" zostało przeprowadzone we wrześniu 2011 roku przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC. Rzetelna Firma to program, który promuje uczciwość płatniczą oraz stosowanie wysokich standardów etycznych i dobrych praktyk w działalności gospodarczej.

Artykuł powstał we współpracy z - faktura vat firma (zobacz vat 4)
Zaczerpnięte z: ifirma.pl
22/08/03, 07:06:01
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.