Jest to osoba, która odpowiedzialna jest za tworzenie oraz nadzorowanie pol
ITyki w korporacji w zakresie marketingu.
Przeważnie marketing manager zajmuje się opieką nad działem marketingu oraz prowadzeniem kampanii promocyjnych produktów albo usług.
Opracowanie: Timo Elliott
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Zajmuje on się także doradzaniem interesantom i opieką nad klientami stałymi oraz obrotem produktów albo usług. Do obowiązków osoby pracującej na takim stanowisku trzeba zalicza się przygotowywanie umów, koordynacja wykonania takich umów a również koordynacja kreacji i tworzenia reklamowych materiałów prasowych informacji i targów. Marketing
agencja badań marketingowych manager musi mieć wyższe wykształcenie na wydziale zarządzania i marketingu i bardzo dobrze znać język angielski. Musi także posiadać doświadczenie z zakresu obsługi
komputera. Osoba na tym etacie powinna również posiadać wiedzę w obszarze rynkowych działań oraz powinna posiadać doświadczenie w zakresie marketingu. Dziś
oprócz posiadanych umiejętności marketingowych od osoby kandydującej na stanowisko marketing
manager obowiązkowe są również kompetencje w zakresie sprzedaży. Pracownik musi ponadto wyróżniać się zdolnościami przywódczymi, doskonałymi predyspozycjami prezentacyjnymi i negocjacyjnymi. Musi również wyróżniać się umiejętnością działania w zespole, odpowiedzialnością przy wykonywanych projektach i samodzielnością.
Opracowanie: AFGE
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Osoba pracująca na tym stanowisku pracuje w lokalu lub w terenie. Spotyka się z kontrahentami i odbywa wizyty w agencjach reklamowych. Bierze również udział w działaniach promocyjnych. Praca na etacie marketing manager jest pracą biurową. Ta praca wiąże się ze znacznym natężeniem kontaktu z ludźmi i tutaj mogłyby wystąpić sytuacje nerwowe. Czas pracy to zasadniczo 8 godzin. Kandydaci na to miejsce pracy powinni być w wieku od 27-33 lat.