Praca na każdym kierowniczym stanowisku jest związana z niezwykle znaczną odpowiedzialnością. Przykładowo kierownik jakiegokolwiek serwisu, jak sugeruje nazwa tego stanowiska, to osoba, która odpowiada za poprawne działanie danego serwisu.
Dodatkowo odpowiada za koordynowanie i nadzór wszystkich przedsięwzięć podległego mu personelu.
Taki kierownik serwisu opracowuje funkcjonujące w konkretnym salonie metodyki i normy potrafiące zmaksymalizować wydajność obsługi odbiorców konkretnego serwisu i samodzielnie interweniuje wtedy, kiedy ma miejsce szczególnie ważne zgłoszenie dotyczące reklamacji. Osoba pracująca na takim stanowisku posiada największe doświadczenie oraz jest najlepiej wyszkolona spomiędzy wszystkich pracowników serwisu, posiada
obowiązek prowadzenia okresowych szkoleń dla pracujących w serwisie osób. Kierownik serwisu analizuje także otrzymywanie przez podległych mu pracowników zgłoszenia oraz weryfikuje ich powtarzalność, żeby wyeliminować te najczęściej się pojawiające nieprawidłowości i uszkodzone towary.
Opracowanie: Allagash Brewing
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Jeżeli chodzi o wymagania odnośnie osoby działającej na stanowisku kierownik serwisu, to wśród zazwyczaj spotykanych stawiane jest wykształcenie. Preferowane są takie osoby, które posiadają dyplom ukończenia uczelni technicznej. Ponadto niezwykle ważnym czynnikiem jest posiadanie odpowiedniego doświadczenia (najlepiej paroletniego), zdobytego na stanowisku mającym związek z zarządzaniem serwisem. Kierownik serwisu musi także mieć umiejętności zarządzania pracownikami, umiejętność organizacji pracy własnej i podległych mu pracowników. Osoba funkcjonująca na takim stanowisku musi także być zorientowana na jak najlepszą współpracę ze wszystkimi klientami serwisu.
Opracowanie: David Mulder
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Jeśli jesteś młodziutkim
biznesmenem i szukasz akurat pomysłu na jakikolwiek właściwy biznes, to wiedz, że te wszelakie firmy, jakich promocje widzisz na co dzień na uliczkach swego miasta, poszukują przecież
różnych sposobów dojścia do kolejnych interesantów.