Kiedy
Facebook przejmował Instagrama, specjaliści uważali to za niekorzystny manewr. Obecnie
chyba większość osób zgodzi się, iż był to strzał w dziesiątkę. Coraz większa ilość marek i s
towarzyszeń używa Instagrama, aby kontaktować się z ludźmi.
Opracowanie: David Mulder
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Jeśli jesteś młodziutkim
biznesmenem i szukasz akurat pomysłu na jakikolwiek właściwy biznes, to wiedz, że te wszelakie firmy, jakich promocje widzisz na co dzień na uliczkach swego miasta, poszukują przecież
różnych sposobów dojścia do kolejnych interesantów.
Opracowanie: Prentsa Aldundia
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Opracowanie: Presidencia de la República Mexicana
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Nie każdy wie, że podstawą funkcjonowania Instagrama na starcie była zwykła chmura obliczeniowa. Zmieniło się to dopiero, gdy spółka
wycena wartości spółki Zuckeberga kupiła go i przekopiowała wszystkie dane na własne serwery. Obecnie Instagram ma ponad czterysta milionów aktywnych użytkowników i z każdym rokiem jest coraz bardziej popularny. Bardzo dużo osób w taki sposób rozpoczyna swoje sieciowe przygody, zanim przestawią się na YouTube’a czy zaczną prowadzić własną stronę. W sieci natrafimy na bardzo dużo porad powiązanych z tym jak zdobyć obserwatorów na instagramie albo jak stworzyć dobrej jakości treści. Warto zapoznać się z tymi poradnikami, gdyż niejednokrotnie bardzo mogą one pomóc początkującym. Oczywiście Instagram nie jest używany wyłącznie w celu zareklamowania swojej firmy czy osoby.
Na tej stronie pojawiła się już niejedna
kampania społeczna. Okazało się, że jest to wspaniały sposób, by skierować uwagę ludzi na palące kwestie – Instagram pozwala to uczynić w ciekawy sposób.
Minęło już trochę lat odkąd chmura obliczeniowa przestała być integralnym składnikiem Instagrama, a jego popularność wydaje się wciąż rosnąć. alterweb.pl/-biznes-w-chmurach-czyli-czym-jest-chmura-obliczeniowa
Można odnotować, że bardzo ciekawa kampania społeczna została przeprowadzona w tym serwisie w 2013 roku. Ludzie, którzy obserwowali posty związane z gastronomią, mogli także zobaczyć fotografie pustego talerza z wypisanymi na nim nazwami potraw. Założeniem kampanii było zwrócenie uwagi użytkowników na kwestię głodu.