Wynagrodzenie
pracownicy marketingu
Opracowanie: Jeffrey Zeldman
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Relacje między różnymi osobami jako bardzo ważny czynnik w branży handlowej

Praca w handlu oraz w branży marketingowej nie należy do najłatwiejszych – bardzo dużo bowiem uzależnione jest od relacji, jakie pracownik ma z klientem. To od sposobu, w jaki zatrudniony w handlu, czy też marketingu traktuje odbiorcy zależy, czy odbiorca ten wybierze ponownie usługi przedsiębiorstwa.
szkolenia integracyjne
Opracowanie: aditus foundation
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Czy nasi pracownicy są odpowiednio zintegrowani?

Skoro najbardziej znane światowe marki bardzo dbają o swoich pracowników, robią wszystko co w ich mocy, aby wspaniale się czuli na stanowisku pracy, to znaczy, iż to faktycznie działa. Przecież gdyby od tego nie zależała chociażby ich wydajność i skuteczność, zapewne prezesi wielkich koncernów bezproblemowo znaleźliby bardziej interesujące wydatki. Bardzo często chlebodawcy kompletnie nie wnikają w to w jaki sposób funkcjonuje firma. To znaczy nie można powiedzieć, że to olewają, ale w dalszym ciągu nie wszystkie firmy są w taki sposób zarządzane, iż najzwyczajniej w świecie typowy pracownik może być usatysfakcjonowany. W przypadku Polski nie rozchodzi się wyłącznie o raczej kiepskie wynagrodzenie!
Księgowość, finanse
Opracowanie: http://sxc.hu
Zaczerpnięte z: http://sxc.hu

Przewodnik dla księgowej

Co roku tysiące młodych ludzi podejmuje pierwszą pracę. Nie ważne, czy jest to dorywcze zajęcie na umowę o dzieło, czy umowa o pracę (niestety wielka rzadkość), każdy musi przyswoić sobie garść ważnych informacji, związanych z systemem fiskalnym. Istnieją wszakże na świecie dwie rzeczy, od których nie da się uciec: podatki i śmierć.
Karta, motywacja
Opracowanie: HM Revenue & Customs
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com

Jak poprawić klimat w swojej firmie?

Przyszły bardzo ciężkie dni dla wszystkich właścicieli firm. Ciągle trzeba walczyć z powiększającą się konkurencją. Konsumenci robią się o wiele bardziej wybredni. W dodatku, przyszedł kryzys, który wystraszył zarówno inwestorów, jak i samych klientów, którzy w przerażeniu poczęli liczyć się z groszem. Jeżeli dołożyć do tego niskie morale pracowników, to maluje się nam prawdziwa katastrofa. Niestety, nie mamy większego wpływu na wielką gospodarkę. Przyszłych klientów próbujemy przyciągnąć profesjonalnymi reklamami. Natomiast, klimat w zespole jest do naprawienia.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.