Zaufany partner w biznesie to podstawa. Główne przesłania konferencji Siła Telemarketingu

Zakończyła się tegoroczna odsłona konferencji Siła Telemarketingu, której współorganizatorem był Alfavox. Panel dyskusyjny zorganizowany przez firmę z Bielska-Białej ukazał odpowiedzi na pytanie: co jest podstawą sukcesu w biznesie. Panel dyskusyjny, w którym wzięli udział Jacek Barankiewicz, prezes DataContact, Wojciech Glapa, członek zarządu Arteria SA, Janusz Tomiczek, prezes Alfavox, oraz Michał Sawicki, niezależny konsultant branżowy, odbył się w pierwszym dniu narady.

Uczestnicy dyskusji skupili się w swoich wypowiedziach na próbie odpowiedzi na pytanie, co abstrahując od rozwiązań informatycznych ułatwia na odpowiednie pozycjonowanie się oraz konkurowanie na rynku call/contact center. W wypowiedziach przemawiających duży nacisk został położony na kwestie związane z wizerunkiem branży, relacji outsourcerów i ich klientów oraz zagadnień wybiegających w przyszłość.
- Dyskusja przeprowadzona podczas konferencji Siła Telemarketingu pozwoliła nam dostrzec siłę tkwiącą w pewnym i zaufanym partnerze biznesowym – komentuje Janusz Tomiczek.

Gdy będziesz potrzebować dodatkowego materiału odnoszącego się do tej kwestii, kliknij, a odnajdziesz więcej pomocy tutaj (https://www.tosend.pl/pl/blog/zalacznik-nr-15-do-ustawy-o-vat). One także będą wartościowe.

– Oczywiście niezwykle ważny na rynku telemarketingu jest program informatyczny, bez którego trudno prowadzić jakiekolwiek akcje. Ale to wiemy nie od dziś. Wartością dodaną, która pozwala budować sukces na tym rynku, jest jednak odpowiedni partner biznesowy, reagujący na zainteresowanie, gotowy na modyfikacje, stawiający odważnie czoła wyzwaniom.

Według uczestników panelu dyskusyjnego kluczowe dla firm działających w branży outsourcingowej jest zbudowanie i utrwalenie odpowiedniej relacji z użytkownikami, którzy powinni zrozumieć strukturę kosztów, jakie muszą ponieść firmy w swojej codziennej działalności, aby zapewnić wysoką jakość świadczonych usług.

Wszyscy uczestnicy panelu dyskusyjnego zgodzili się z tezą, że dobierając partnera technologicznego, nie należy wybierać spośród dostawców rozwiązań z „wielkim logo”, lecz spośród tych, którzy rozumieją, że kluczowa jest elastyczność, rozsądne koszty oraz gotowość do szybkiej reakcji na potrzeby rynku.

Konferencja Siła Telemarketingu skupia profesjonalistów i praktyków reprezentujących firmy oraz instytucje badawcze z obszaru obsługi klienta i telesprzedaży.

Zaciekawił Cię nasz materiał? Jeżeli tak, to sprawdź śmiało, co znajdziesz w najnowszym wpisie (http://raczynski-kancelaria.pl/specjalizacje-prawo-umow) - on również na pewno będzie godny zainteresowania!

W tym roku odbyła się 7 edycja konferencji.

Artykuł powstał we współpracy z - program do fakturowania
Zaczerpnięte z: ifirma.pl
20/07/28, 07:18:02
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.