Pamiętaj, zawsze najlepsze są małe, eleganckie, często bardzo kreatywne
wizytówki. Wyjątkowy nośnik będący nie tylko przedłużeniem Twojej osoby, ale także (czasami bardzo skuteczną) reklamą. Każdy szanujący się fachowiec musi posiadać swoją wizytówkę. Czy zdajesz sobie sprawę, jak powinna się prezentować?
Opracowanie: http://www.sxc.hu
Zaczerpnięte z: http://www.sxc.hu
Zrobienie odpowiedniej wizytówki wymaga pracy i doświadczenia, więc jeśli nie masz zdolności graficznych, zleć jej wykonanie firmie zajmującej się projektowaniem wizytówek. A nawet, jeśli jakieś doświadczenie posiadasz, trzeba ci wiedzieć na co zwracać uwagę, gdyż projektowanie wizytówek to wcale nie taka łatwa sprawa. Mimo niezbyt dużych rozmiarów i niepozornej formy, wizytówki dają Ci możliwość dość taniej, lecz skutecznej reklamy. To przedłużenie Ciebie i Twojej prezentacji. Bo przecież wręczenie wizytówek zwykle następuje po wymianie paru zdań lub przedstawieniu
oferty firmy. Odpowiednio żeby na tej ostatniej prostej wizytówka stała się Twoim sprzymierzeńcem, a nie nieprzyjacielem. Twoja wizytówka powinna być oryginalna.
Najważniejszy pomysł. Oczywiście są rzeczy, których w sytuacji wizytówek nie można zmieniać (na przykład rozmiar), lecz nie ma ich bardzo dużo. Cała reszta tworzy szerokie spektrum możliwości. Projekt może nawiązywać do tego, co robisz zawodowo, do Twojej branży. Może być zrobiony z nietypowego
materiału, przezroczysty, ruchomy lub cieszyć oko niesamowitym designem. Istotne, aby nie powielał wzorów. Musi być przejrzysty. Wizytówka powinna być czytelna. Jeżeli jest na niej zbyt dużo informacji lub treści są scharakteryzowane w przesadzone, rozpychające się formy, to nie spełni ona swojego zadania.