Każda przestrzeń jest odpowiednia, aby wykorzystać ją jako reklamę. Nie każda jednak jest skuteczna. Dlaczego? Decydują tu różnorodne czynniki, które wpływają na stopień naszego zaawansowania i odbiór określonego typu reklamy. Wiele jest miejsc w miastach, które się nie sprawdziły, jeśli mówimy o reklamie. Takie miejsca są najzwyczajniej zbytnio mało przyciągające uwagę, widzimy je każdego dnia i lecz nie dostrzegamy. Co innego reklamy, które musimy zobaczyć, bo są tak odpowiednio wyeksponowane, w tak dobrych miejscach, że nie sposób ich nie zauważyć.
Opracowanie: Juan Carlos Seoane Vigo
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Takim typem jest na pewno reklama w autobusie - na przykład - reklama Medas Media w autobusie w Koszalinie. Większość z nas korzysta z komunikacji miejskiej, a w większości ośrodków miejskich – większych, lecz też zupełnie średniej i mniejszej wielkości takowa jest obecna, dzięki czemu musimy spróbować właśnie tam umieścić swoją reklamę. Często ludzie pytają, jak tego typu reklama będzie się prezentować, czy na pewno
autobus to najlepsze miejsce na reklamę? Możliwości jest faktycznie dużo, ponieważ w autobusie jest faktycznie wiele miejsc, w jakich jesteśmy w stanie pokazać swój przekaz - klik.
Opracowanie: http://sxc.hu
Zaczerpnięte z: http://sxc.hu
Wiele firm dynamicznie się rozwija do momentu, w którym pojawi się potrzeba zdobycia większych
pieniędzy. Przykładowo może to być kupno wydajniejszych maszyn i urządzeń, wybudowanie nowej hali produkcyjnej czy inwestycja w nowe, kosztowne projekty. I w takich sytuacjach będą dwie możliwości, albo nic się nie zrobić, ryzykując tym, że rozwój zostanie zahamowany, albo można jakimś sposobem potrzebne środki jakoś zdobyć.
Opracowanie: Nacho
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Pierwsze co pojawia się w głowie to reklama na szybach czy w innym miejscu, w jakim jest właściwa powierzchnia. Pomimo to, twórcy takich reklam idą zdecydowanie dalej i prezentują przekaz reklamowy na kasownikach czy innych elementach. Ponadto, taka reklama staje się coraz bardziej nowoczesna. Przykładem jest
reklama multimedialna. Tego typu reklama to innowacyjna forma przekazu reklamowego oferująca precyzyjne i bardzo skuteczne dotarcie do klienta. Kolorowe spoty reklamowane to naprawdę wysoka jakość, ponieważ emitowana reklama jest na monitorach reklamowych LCD.
Zamieszczony się w analogicznym portalu artykuł na pewno także Cię zaintryguje - to ważny tekst (
asmtechnology.eu/) traktujący o prezentowanej kwestii.
Dzięki temu naszą reklamę codziennie jest w stanie poznać
tysiące odbiorców. Efektywność takiej formy reklamy zapewnia częstotliwość i cykliczność regularnych treści. Na pewno to jedna z najbardziej efektywnych reklam.