W jakim najkorzystniej pokazać reklamę? Pomyśl o komunikacji miejskiej, ponieważ w autobusie jest bardzo dobre miejsce na Twoją reklamę

Każda przestrzeń jest odpowiednia, aby wykorzystać ją jako reklamę. Nie każda jednak jest skuteczna. Dlaczego? Decydują tu różnorodne czynniki, które wpływają na stopień naszego zaawansowania i odbiór określonego typu reklamy. Wiele jest miejsc w miastach, które się nie sprawdziły, jeśli mówimy o reklamie. Takie miejsca są najzwyczajniej zbytnio mało przyciągające uwagę, widzimy je każdego dnia i lecz nie dostrzegamy. Co innego reklamy, które musimy zobaczyć, bo są tak odpowiednio wyeksponowane, w tak dobrych miejscach, że nie sposób ich nie zauważyć.
komunikacja miejska
Opracowanie: Juan Carlos Seoane Vigo
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Takim typem jest na pewno reklama w autobusie - na przykład - reklama Medas Media w autobusie w Koszalinie. Większość z nas korzysta z komunikacji miejskiej, a w większości ośrodków miejskich – większych, lecz też zupełnie średniej i mniejszej wielkości takowa jest obecna, dzięki czemu musimy spróbować właśnie tam umieścić swoją reklamę. Często ludzie pytają, jak tego typu reklama będzie się prezentować, czy na pewno autobus to najlepsze miejsce na reklamę? Możliwości jest faktycznie dużo, ponieważ w autobusie jest faktycznie wiele miejsc, w jakich jesteśmy w stanie pokazać swój przekaz - klik.

Następne artykuły

Jakim sposobem można zyskać pieniądze na rozwój swojej firmy, wady i zalety rynku NewConnect

pieniądze
Opracowanie: http://sxc.hu
Zaczerpnięte z: http://sxc.hu
Wiele firm dynamicznie się rozwija do momentu, w którym pojawi się potrzeba zdobycia większych pieniędzy. Przykładowo może to być kupno wydajniejszych maszyn i urządzeń, wybudowanie nowej hali produkcyjnej czy inwestycja w nowe, kosztowne projekty. I w takich sytuacjach będą dwie możliwości, albo nic się nie zrobić, ryzykując tym, że rozwój zostanie zahamowany, albo można jakimś sposobem potrzebne środki jakoś zdobyć.


reklama na autobusie
Opracowanie: Nacho
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Pierwsze co pojawia się w głowie to reklama na szybach czy w innym miejscu, w jakim jest właściwa powierzchnia. Pomimo to, twórcy takich reklam idą zdecydowanie dalej i prezentują przekaz reklamowy na kasownikach czy innych elementach. Ponadto, taka reklama staje się coraz bardziej nowoczesna. Przykładem jest reklama multimedialna. Tego typu reklama to innowacyjna forma przekazu reklamowego oferująca precyzyjne i bardzo skuteczne dotarcie do klienta. Kolorowe spoty reklamowane to naprawdę wysoka jakość, ponieważ emitowana reklama jest na monitorach reklamowych LCD.

Zamieszczony się w analogicznym portalu artykuł na pewno także Cię zaintryguje - to ważny tekst (asmtechnology.eu/) traktujący o prezentowanej kwestii.

Dzięki temu naszą reklamę codziennie jest w stanie poznać tysiące odbiorców. Efektywność takiej formy reklamy zapewnia częstotliwość i cykliczność regularnych treści. Na pewno to jedna z najbardziej efektywnych reklam.

Przewaga tego typu reklamy nad innymi formami reklam jest związana z dosyć specyficzną okolicznością w jakiej znajduje się pasażer. Jest ona ograniczony przestrzennie, jak i czasowo. trudno czasami znaleźć właściwą ilość koncentracji, żeby czytać książkę, jednocześnie unika kontaktu wzrokowego z pozostałymi pasażerami. Chcąc zabić czas poszukuje czegoś, co przyciągnie jego wzrok. W ten sposób zacznie uważnie śledzić przekaz reklamowy pokazywany na telebimie.
21/10/07, 07:09:08
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.