Czemu telebim to świetny nośnik reklamowy? Jakie są jego główne zalety, dlaczego warto zainwestować w tę formę reklamy?

Faktem jest, że ciężko wybić się w obecnych czasach. wydaje się że więcej jest niż dawniej przekazów reklamowych, które bez problemu możemy wykorzystać do swojej promocji, ale w tym samym czasie można poczuć ogromną rywalizację i trudności z przebiciem się przez inne reklamy. Potrzeba więc czegoś naprawdę mocnego i unikalnego, aby rezultat był jak najskuteczniejszy, a co więcej skuteczny. Takie coś bez wątpienia gwarantuje telebim.
reklama outdoorowa
Opracowanie: warrenski
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Telebim może pochwalić się licznymi atutami.

Odwiedź ten odnośnik - to naprawdę świetna propozycja (https://www.workservice.pl/praca/produkcja/katowice/), która z całą pewnością bardzo Cię zaabsorbuje. Nie zwlekaj zatem i zobacz już teraz.

Po pierwsze to ogromny format, więc będzie dobrze widoczny dla każdego. W zależności od miasta, czy jest to większe czy niewielkie miasto możemy wybrać telebim o najdogodniejszych gabarytach. Przekrój jest bardzo elastyczny od 2 m2 do 40 m2. Sam telebim jednak nie miałby tak dużej siły przebicia, gdyby nie szybki przekaz treści reklamowych, który doskonale zwraca na siebie uwagę. Ponadto, reklama jest dynamiczna, bo pokazywany przekaz ulega zmianie. Wszystko to za pomocą światła i barwy. 16,7 milionów kolorów wraz z iluminacją świetlną gwarantuje interesujący wygląd i dobrą widoczność. Więcej na ten temat: .

reklama na zewnątrz
Opracowanie: Alan Stanton
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Nie jest to uzależnione od pory dnia czy warunków pogodowych. Telebim to także dojście do bardzo szerokiej grupy targetowej. mamy więc pewność, że nasze dążenia nie pójdą na marne, bo nasz przekaz zobaczy odbiorca masowy. To również tworzenie pozytywnego wizerunku. A jak telebim , to innowacyjne technologie, czyli innowacyjna, działająca na dużą skalę firma. To wszystko procentuje dużą skutecznością. Promocjajest z pewnością bardziej efektywna, ponieważ dociera do naprawdę dużej grupy odbiorców. Taki koszt zaś docierania do tysiąca potencjalnych nabywców jest dwukrotnie niższy niż w przypadku starszych przekaźników reklamowych. To tylko udowadnia, że tak naprawdę telebim daje nam wspaniały przekaz, i to bez ograniczeń w perspektywie danej branży czy produktu.


Następne artykuły

Marketing a sprzedaż

Program lojalnościowy
Zaczerpnięte z: www.spiceupyourblog.com
Marketing w nowoczesnym rozumieniu narodził się ponad pięćdziesiąt lat temu. W czasie od jego stworzenia powstało mnóstwo różnorakich rodzajów marketingu – najbardziej frapującym jest marketing afiliacyjny, który został wykreowany, kiedy cyberprzestrzeń stała się popularna. Na czym on się opiera?

Generalnie to każdy produkt reklamowana na telebimach ma szansę na sukces. Co więcej, tego typu kampanie reklamowe na ekranie led to niczym nieograniczone możliwości konfiguracji. Można bowiem wybrać długość spotu, nawet od 5 sekund do... nieskończoności. Możliwe jest by je powtarzać, przykładowo co sześć czy dziewięć minut. Można też wybrać długość emisji od jednego dnia do roku.
23/04/04, 07:06:04
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.