Efektywne sposoby na dokładne sprawdzenie własnych pracowników

Klient jest najbardziej znaczący - przecież możemy w istocie zainwestować grube miliony w biznes, marketing, itp., lecz to na nic, jeżeli najzwyczajniej sprzedawane przez nas towary / świadczone usługi, nie będą charakteryzowały się świetnym poziomem.


zakupy w sklepie
Opracowanie: podoboq
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Można w sumie powiedzieć, że chociaż bardzo często sytuacja jest taka, iż klienci nie umieją pokazać klasy, zasadniczo są mega uciążliwy, to dopóki dopóty jesteśmy w stanie zarabiać na nich znaczące profity, powinniśmy potraktować ich jak praktycznie jakiegoś księcia. Choć oczywiście bez przesady, bo to nie Wersal.

Należy także uczulić własnych pracowników - zwłaszcza w przypadku sklepu jakość obsługi klientów odgrywa niebagatelną rolę. Często panie w sklepie, przede wszystkim kobiety są zatrudnione w sklepie, niestety w zupełności nie orientują się jak obsłużyć klienta. Nie orientują się bądź najzwyczajniej najzupełniej olewają własne obowiązki zawodowe! Czyli nawet jeżeli właściciel biznesu pragnie zadbać o klienta, nie będzie to możliwe, ponieważ jego ludzie inaczej podchodzą do tematu obsługi klientów.

Kliknij ten odsyłacz - ta wskazówka z witryny (https://www.nowafarmacja.com.pl/franczyza/) odkryje całkiem nową porcję wiadomości na temat, który być może wydać Ci się warty zainteresowania.

Na całe szczęście jakość obsługi klienta bezproblemowo można w dużym stopniu polepszyć, to pewne!

Jak? No cóż, może ta metoda jest nieco kontrowersyjna - jednakże generalnie chodzi o to by wiedzieć jak bardzo istotne jest zadbanie o sprawdzanie własnych pracowników. Jeżeli pracownik będzie orientował się, że wśród klientów ukrywa się taki, który tak jakby jest "podstawiony", bez wątpienia będzie bardziej przykładał się do wszystkich obowiązków zawodowych. To praktycznie w 100% pewne.


W zasadzie usługi typu mystery shopper są w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że jeśli nie chcą dopuścić do słabego postrzegania swoich pracowników przez ludzi, muszą skorzystać z takich sztuczek. A zresztą nie rozchodzi się wyłącznie o kulturę własnych pracowników, lecz także przygotowanie teoretyczne. Któż wie, być może dużo w tym momencie naszej winy, bo najzupełniej zignorowaliśmy temat zadbania o wyszkolenie każdego pracownika? Zadbajmy w takim razie o to wszystko, a dzięki temu mystery shopping spowoduje, że będziemy wiedzieli, że dosłownie wszystko w naszej firmie jest dobrze prowadzone.

Źródło
22/01/08, 07:02:09
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.