Budowanie długofalowych relacji z klientem – z jakiego powodu ma to obecnie tak istotne znaczenie?

Każda firma, która funkcjonuje obecnie na rynku, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że podstawowe znaczenie ma umiejętne staranie się o większą ilość konsumentów. W tym celu, stosowane są różnego rodzaju rozwiązania, a każda firma musi wybrać idealną dla siebie alternatywę. Bardzo dużym zainteresowaniem dziś charakteryzują się zazwyczaj programy lojalnościowe, wprowadzane na przykład przez niektóre sklepy w Internecie. Na czym to polega? Jaka sama nazwa wskazuje, ich podstawą jest rzecz jasna lojalność.

Relacje z klientem
Opracowanie: Special Olympics Connaught
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Oznacza to, że konsument za to, że następny raz nabywa produkty w tym samym sklepie, otrzymuje konkretne wynagrodzenie, na przykład w postaci punktów. Punkty są zbierane i można je wymienić najczęściej na ciekawe nagrody rzeczowe. Im więcej punktów, tym nagrody są cenniejsze. Niekiedy zamiast nagród oferowane są rabaty na kolejne zakupy. Naturalnie, to tylko przykład mechanizmu działania programów lojalnościowych, jako że z tego rodzaju rozwiązań korzystają dzisiaj nie tylko sklepy. Programy są z tego powodu opłacalne zarówno dla konsumentów, jak i ich właścicieli. Nie można się dziwić, że stanowią jeden z najważniejszych elementów utrzymywania relacji z klientem. Taki program motywacyjny może zapewnić faktycznie bardzo namacalne rezultaty, więc wskazane jest zastanowić się nad jego zastosowaniem w swojej działalności, jeżeli jest to możliwe.

Kliknij ten odsyłacz i zobacz więcej (https://ozieblowski.pl/gospodarka-odpadami/) bardziej precyzyjnych wiadomości odnoszących się do podnoszonego tu tekstu. Niewątpliwie jest on niezwykle atrakcyjny.

Czytaj więcej o programach lojalnościowych.


Dla każdej firmy, niezależnie od tego, jakie towary sprzedaje lub jakie usługi świadczy, ogromne znaczenie ma znalezienie grona wiernych klientów. Poza programami lojalnościowymi należy zastanowić się także nad wykorzystaniem specjalnych kart, które będą uprawniały przykładowo do rabatu w określonej wysokości. To rozwiązanie jest współcześnie powszechnie stosowane w firmach na całym świecie, wobec tego ma się pewność, że zdaje egzamin. Karta stałego klienta zachęca do tego, aby regularnie korzystać z oferty firmy, przecież każdy chce oszczędzać. Dodatkowo, jest to również istotny komunikat dla konsumenta, który przez dostanie takiej karty z reguły czuje, że firmie zależy na poprawnych relacjach i próbuje dbać się o zadowolenie kupujących. Zapoznaj się z ofertą firmy Pro.fill.
23/02/14, 09:30:10
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.