Marketing w relacjach z z klientami

Marketing relacji zasadza się na zbudowaniu i wzmacnianiu solidnej więzi z konsumentem, która przynosi korzyści obu stronom. Czasy, kiedy w PR były w użyciu tylko komunikaty perswazyjne w jedną stronę, dawno odeszły do lamusa. W dzisiejszej ekonomii kluczowe jest ciągłe rozmawianie z klientelą.

Prezent, podarunek
Opracowanie: www.sxc.hu
Zaczerpnięte z: www.sxc.hu
Najlepszą technologią, która ułatwia tego sortu zadania, jest rzecz jasna cyberprzestrzeń. Powstanie portali social media uczyniło, że klienci zaczęli chcieć wpływać na decyzje firm.

ekscytujący wpis? Jeśli tak, kliknij tu - w źródle (https://www.traple.pl/2020/11/26/a-jednak-brak-limitu-kar-umownych-w-umowach-zawieranych-nowego-pzp/) z pewnością odnajdziesz coś niebanalnego, zatem ten odnośnik powinien być dla Ciebie wartościowy.

Dlatego marketing relacji przedsiębiorstw to między innymi utrzymanie funkcjonalnych reprezentacji WWW, na których klienci mogą zobaczyć asortyment, ocenić wyroby oraz dopisać swoje opinie na temat pracy marki. Koniecznym elementem w tworzeniu kontaktów z internautami jest dobrze prowadzony fanpage na Facebooku.

Zarejestrowani na Facebooku przywykli do aktywnej wymiany opinii, dlatego osoba kontrolująca fanpage musi nieustannie oglądać dyskusje, kontaktować się z użytkownikami i zamieszczać atrakcyjne dla klienta treści. Wyśmienitym pomysłem jest tworzenie rozmaitych konkursów na Facebooku – ludzie lubią brać udział w takich eventach – praktyczna nagroda jest solidnym aspektem motywującym.

Jednym z narzędzi tego rodzaju marketingu są programy lojalnościowe (polecana strona: ). Rzeczywistość udowodniła, że ludzie uwielbiają zbierać punkty za korzystanie z usług i otrzymywać w zamian nagrody. Co interesujące, prezenty nie muszą być bardzo wartościowe – wystarczy świadomość, że otrzymało się coś bezpłatnie. Programy lojalnościowe są niezbędne dla firm, które zamierzają wykreować i ustabilizować więź z kupującymi. Już samo przekazanie klientowi specjalnej karty lojalnościowej czyni, że czuje on łączność z firmą i zapewne będzie regularnie przybywał do sklepu. Prezenty, które kupujący dostanie za regularne zakupy w twoim sklepie, wytworzą u niego przychylne nastawienie do firmy, co jest niezwykle cenne dla budowania mocnej więzi.


Następne artykuły

Najskuteczniejszy i najlepszy marketing internetowy

Facebook
Opracowanie: Petronio Bendito
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Każdy przedsiębiorca wie, jak poważny jest dobry wizerunek firmy. W dwudziestym pierwszym wieku nie wystarczy, że poszczególna firma jest rzetelna , jak również cechuje się wysoką jakością produktów lub usług – należy także o tym przekonać możliwych klientów.
21/02/17, 07:24:19
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.