Najlepsza reklama zewnętrzna - dobre strony reklamy Led

Reklama nie bez powodu nazywana jest dźwignią handlu. Sprawnie przeprowadzona kampania, jest kluczem do sukcesu. Niemal niemożliwe jest sprzedanie usługi bez reklamowania jej. Znamy przeróżny typy reklamy. Bardzo popularnym kanałem jest aktualnie Internet. Ma to miejsce dlatego, że generuje on niskie koszty.
IDEAMO - murale
Opracowanie: 7 w d
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Powinno się jednak wspomnieć, że chociaż Internet jest niezwykle popularny nie ma takiego zasięgu, jak np. reklama zewnętrzna, to znaczy plakaty, billboardy czy reklama świetlna. Outdoor jest jedną z najstarszych form reklamy i - jak dotychczas - najbardziej skuteczną. Poza tym reklama (Ile kosztują kasetony reklamowe) zewnętrzna nie jest tak droga, jak ta emitowana w telewizji czy radiu. Bez wątpliwości wyróżniana tutaj forma reklamowania ma swoje wady i jedną z nich jest z pewnością ograniczona widoczność billboardów po zmroku oraz podczas złych warunków atmosferycznych (ideamo.pl/un-portfolio/portfolio). Idealnym rozstrzygnięciem będzie reklama podświetlana LED. Z jakiego powodu proponowany jest właśnie ten typ? Ponieważ podświetlanie LED ma bardzo dużo zalet, które sprawiają, że staje się to najkorzystniejszym sposobem reklamy produktów i usług. Przede wszystkim nie ma kłopotów z widocznością, zarówno nocą, jak i podczas złej pogody. Bardzo ważne jest to, że dobra reklama świetlna led nie sprawia, że potencjalny klient zostaje oślepiony światłem. Zdecydowanie ułatwia to odbiór przekazu. Dodatkowo podświetlenie led na pewno przyciągnie wzrok, więc człowiek przechodzący obok kasetonu bezproblemowo zauważy reklamę. Wydaje się, że reklama świetlna LED generuje wysokie koszty, jednak podświetlanie LED niezwykle oszczędza energię elektryczną. Poza tym diody LED działają przez długi czas, w związku z czym wymiana ma miejsce naprawdę nieczęsto. Żarówki te są również dobre dla środowiska naturalnego, ponieważ do ich produkcji nie używa się rtęci. Lampy dostępne są w niemal każdym kolorze, więc tworzenie ciekawych banerów nie jest żadnym problemem. Plakaty czy też billboardy są niezwykle skuteczne, ponieważ mają bardzo szerokie grono odbiorców. Dodatkowo tzw. murale to najskuteczniejszy sposób, by szybko przekazać informacje, np. o promocjach i interesujących ofertach (ideamo.pl/). Trzeba jednak mieć na uwadze, że człowiek spogląda na reklamę jedynie przez chwilę, tak więc musi mieć ona jasny przekaz, a przede wszystkim niedługi, ponieważ zbyt duża ilość słów do przeczytania sprawi, że nikt nie zapozna się z całością treści.


Następne artykuły

Jaka forma promocji jest najbardziej właściwa? Na jakiego typu środki reklamowe warto przeznaczyć finanse?

ulotki reklamowe
Opracowanie: Sarah Joy
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Każde przedsiębiorstwo dąży do powiększania zysku oraz zdobycia najbardziej odpowiedniego wizerunku marki, a najbardziej istotną spośród metod zrealizowania tego celu jest reklama. Najlepsza reklama to same korzyści, ale jeśli do jej planowania odpowiednio się nie przyłożymy, może wiązać się ze stratą pieniędzy, ale jednocześnie pogorszyć postrzeganie firmy. Czy warto zainwestować w ulotki reklamowe?


Reklama ledowa
Opracowanie: clry2
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Podświetlanie LED w dodatku przyciągnie wzrok i będzie pomocne w nocy oraz podczas złych warunków atmosferycznych. Naprawdę warto zainwestować w tego typu reklamę. Nie tworzy dużych kosztów, a jest bardzo skuteczna. Z pewnością przyniesie tylko korzyści dla całej firmy.
19/10/04, 08:06:06
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.