Polecane gadżety, czyli jak kreować dobry wizerunek własnej marki.

Dziś budowanie wizerunku firmy, której jesteśmy pracownikami czy też właścicielami, nie polega tylko na promocji własnego towaru czy też usługi, ale bardzo istotne jest również to, jak jest ona odbierana przez naszych klientów. Wpływa na to całkiem duży szereg czynników.Dla prężnie działającej firmy ważne jest to, żeby przez cały czas utrzymywać świetny kontakt z danym klientem.

firmowy kosz upominków
Opracowanie: Canto alla Moraia
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Inne firmy, współpracujące z nami od długiego czasu są ważne z tego względu, że dzięki nim posiadamy przecież zapewniony stały dochód, ponieważ zwykle jest tak, że usatysfakcjonowany klient nie będzie szukał nowego wykonawcy, lecz znowu skorzysta z usług tej, która już kiedyś rzetelnie wykonała powierzone obowiązki lub sprzedała produkt, z którego jest zadowolony. Istotne jest, żeby w naszej firmie była osoba, która prowadzi cały czas danego klienta. Jest to o tyle ważkie, iż taki klient będzie posiadał swojego doradcę w naszej firmie i to z nim będzie mógł się zawsze kontaktować w razie jakiejś potrzeby albo pytania. To jeden z istotnych składników budowania więzi pomiędzy firmą a naszym klientem. Dobrze widziane są również sytuacje, w których nasz klient otrzymuje od firmy jakiś prezent firmowy. Nie musi to wcale być nic specjalnego, czasami wystarczy przecież jakiś nieduży nawet gadżet, komplet do pisania lub jeśli gospodarujemy większym budżetem reprezentacyjnym, to mogą być to alkohole. Natomiast dla tych, którzy z nami owocnie współpracują, możemy sprezentować przykładowo dobry koniak, wieloletnią whisky lub może to również być nalewka cytrynowa - zob. link. Dobrze jest pamiętać o tego rodzaju upominkach.


Następne artykuły

Czy outsourcing pracowniczy okaże się dobrym rozwiązaniem dla ciebie?

sala weselna
Zaczerpnięte z: pixabay.com
Współcześnie w świecie interesu pojęcie outsourcingu stało się nadzwyczaj modne.


Outsourcingować można już niemal wszelkie wydziały firmy: produkcję, logistykę, dostarczenie, obsługę konsumenta, porządkowanie, ochronę, zarządzanie finansami albo rachunkowość.

wizerunek firmy
Opracowanie: Enterprise Minnesota
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
To bardzo przyjazne gesty, podtrzymujące nasze związki pomiędzy firmą a klientem oraz kreują dobry wizerunek firmy z klasą. Szczególnie dobrze jest także przypominać o sobie w momencie świąt. Jakiś niewielki upominek świąteczny dla firm, z którymi współpracujemy, okaże się wspaniałym świadectwem naszej troski o konsumenta. Tak więc gdy mamy firmę albo jesteśmy pracownikami odpowiedzialnymi za kontaktowanie się z klientami, to pamiętajmy i uwzględniajmy w naszej działalności takie nieduże nawet gesty w postaci prezentu.

Nie ociągaj się — zweryfikuj jakie fascynujące wiadomości prezentuje nasza moja strona (https://pl.beonigroup.com/). Jej temat na pewno niezwykle Cię zaintryguje.

Czasami nawet najdrobniejszy upominek będzie lepszym wyrazem pamięci dla klienta aniżeli piękne słowa.

Może Cię też zainteresować:
23/10/16, 09:13:06
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.