Gadżety w działaniach jakie wspierają sprzedaż możemy wykorzystać w charakterze krótkookresowym, co sprawia, że można zwiększyć sprzedaż produktów. Uniwersalność oraz szeroki
asortyment dostępnych gadżetów sprawia, iż można je zastosować w promocji sprzedaży z ukierunkowaniem na różnorodnych adresatów.
Opracowanie: Jeffrey Zeldman
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
W trakcie podejmowania decyzji o zastosowaniu gadżetów w działaniach które wspierają sprzedaż najbardziej korzystnie wiedzieć, iż potencjalny wzrost poziomu
sprzedaży, jaki uzyskujemy w efekcie ich wykorzystania, jest krótkotrwały. Nie jest on tak naprawdę rezultatem przywiązania do marki, tak więc raczej nie będzie wytwarzał długookresowych preferencji. Z pewnością jednakże - na poziomie klienta ostatecznego, wpłynąć jest w stanie na spontaniczne i emocjonalne decyzje zakupowe. Tego rodzaju gadżetem może być choćby pendrive z nadrukiem, choć oczywiście to wyłącznie jeden z przykładów - pendrive'a z nadrukiem łatwo się używa.
Gadżety wykorzystywane w konstruktywnie przeprowadzanych programach lojalnościowych mogą być także jednym z narzędzi zbudowania lojalności, to także motywacja do wznawiania kolejnych wyborów klienta.
Przeczytaj bez lęku ten udostępniony tutaj (
http://www.studioprinter.pl/dlaczego-warto-wybrac-pylony-reklamowe-z-podswietleniem-led.html/) wpis. Prezentuje on pokrewną tematykę, zatem z pewnością także będzie według Ciebie warty poznania.
Także na poziomie pośredników sprzedaży i przedstawicieli handlowych używanie najlepszych gadżetów reklamowych, jak power bank reklamowy może zachęcać do sprzedaży oraz poleceń naszych produktów i usług. Jak będziemy zdecydowani na wykorzystanie gadżetów, ażeby zainteresować ewentualnych klientów zakupem, to najlepiej bazować na zaletach i elementach unikatowych produktu lub marki.