Czemu najlepiej wykorzystać gadżety reklamowe do promowania firmy? Co dzięki temu możemy uzyskać?

Gadżety w działaniach jakie wspierają sprzedaż możemy wykorzystać w charakterze krótkookresowym, co sprawia, że można zwiększyć sprzedaż produktów. Uniwersalność oraz szeroki asortyment dostępnych gadżetów sprawia, iż można je zastosować w promocji sprzedaży z ukierunkowaniem na różnorodnych adresatów.

burza mózgów w dziale marketingu
Opracowanie: Jeffrey Zeldman
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
W trakcie podejmowania decyzji o zastosowaniu gadżetów w działaniach które wspierają sprzedaż najbardziej korzystnie wiedzieć, iż potencjalny wzrost poziomu sprzedaży, jaki uzyskujemy w efekcie ich wykorzystania, jest krótkotrwały. Nie jest on tak naprawdę rezultatem przywiązania do marki, tak więc raczej nie będzie wytwarzał długookresowych preferencji. Z pewnością jednakże - na poziomie klienta ostatecznego, wpłynąć jest w stanie na spontaniczne i emocjonalne decyzje zakupowe. Tego rodzaju gadżetem może być choćby pendrive z nadrukiem, choć oczywiście to wyłącznie jeden z przykładów - pendrive'a z nadrukiem łatwo się używa.

Gadżety wykorzystywane w konstruktywnie przeprowadzanych programach lojalnościowych mogą być także jednym z narzędzi zbudowania lojalności, to także motywacja do wznawiania kolejnych wyborów klienta.

Przeczytaj bez lęku ten udostępniony tutaj (http://www.studioprinter.pl/dlaczego-warto-wybrac-pylony-reklamowe-z-podswietleniem-led.html/) wpis. Prezentuje on pokrewną tematykę, zatem z pewnością także będzie według Ciebie warty poznania.

Także na poziomie pośredników sprzedaży i przedstawicieli handlowych używanie najlepszych gadżetów reklamowych, jak power bank reklamowy może zachęcać do sprzedaży oraz poleceń naszych produktów i usług. Jak będziemy zdecydowani na wykorzystanie gadżetów, ażeby zainteresować ewentualnych klientów zakupem, to najlepiej bazować na zaletach i elementach unikatowych produktu lub marki.


Następne artykuły

Jaka reklama outdoorowa jest najbardziej skuteczna?

Modne ubrania
Opracowanie: ING Group
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Na powodzenie każdego przedsięwzięcia, oprócz rzetelnego dopełniania zaplanowanego planu biznesowego, ogromny wpływ ma skutecznie uskuteczniona kampania marketingowa. Nie od dziś wiemy, że dobra reklama to dźwignia handlu, natomiast rozpoznawalność marki proponującej daną usługę czy asortyment towarów jest równie istotna (a może nawet istotniejsza), jak przygotowana przez nią oferta.

zysk
Najlepiej, ażeby gadżet reklamowy stał się dopełnieniem jasno określonych komunikatów, które umożliwią odróżnienie naszej firmy od pozostałych przedsiębiorstw. Dzięki temu gadżet będzie potwierdzeniem najlepszej jakości naszej firmy oraz tego dlaczego najkorzystniej ją wybrać. Gadżet powinien być charakterystyczny i atrakcyjny, nie musi jednocześnie być związany z produktem lub marką, lecz na pewno powiązany z jej wartościami. Podobne kryterium powinno mieć miejsce, jak chcemy zainteresować klienta wymianą wizerunku marki albo produktu. Dzięki czemu nie przekazujemy jedynie informacji, że chodzi o naszą firmę, lecz za to ukazujemy wartości, które są dla nas istotne - . W ten sposób jesteśmy w stanie wykorzystać gadżety reklamowe, żeby jak najbardziej korzystnie służyły naszej inicjatywie.
23/01/03, 07:19:05
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.