Biura w Twojej firmie|Część biurowa firmy

Pierwsza rozmowa rekrutacyjna, a później następne - wszystkie odbywają się w jakimś miejscu. Dość często w związku ze stresem nie jesteśmy w stanie zwrócić uwagi na to, jak dane biuro wygląda. Jednak, gdy dostajemy pierwszą pracę i pierwsze biurko przy, którym mamy pracować, to zwracamy uwagę na to, w jakim miejscu pracujemy. Bywa, że miejsce naszej pracy raczej nas przytłacza niż motywuje do efektywnej i radosnej pracy, ale cóż nie powinniśmy narzekać, bo zawsze można trafić gorzej. Ale prawda jest taka, że czasem dobrze coś przestawić. Wiadomo, że najpierw trzeba porozmawiać z szefem, ale nie powinniśmy się obawiać. Wiadomo, że biuro i firma to dwa nierozłączne elementy. Nieistotne czy prowadzimy sprzedaż wysyłkową, czy klienci odwiedzają nasze biuro. To w jaki sposób prezentuje się nasze biuro poza tym, że wpływa na klientów, wpływa po pierwsze na samych pracowników. Dlatego biuro powinno być właściwie urządzone i wyposażone różnego typu niezbędne dodatki, które usprawnią działanie.

W jaki sposób zaaranżować przestrzeń biura

w biurze
Opracowanie: Sylvain Kalache
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Gdy otwieramy biuro początkowo myślimy o tym ile osób uda nam się pomieścić w jednym pomieszczeniu. Oczywiście, jeżeli chodzi o pomieszczenie dla call-center to w porządku, ale jeżeli chodzi o biuro notariusza lub biuro, gdzie będą pracować tłumacze musimy spojrzeć na urządzanie biura ciut inaczej. Powinniśmy nie zapominać, że biuro i firma to sprawy, które się łączą, dlatego dobrze byłoby, żeby biuro godnie reprezentowało naszą firmę. Z tego powodu wiele osób szuka wsparcia u osób od aranżacji wnętrz.

Spodobał Ci się zaprezentowany post? Jeżeli tak, poznaj użyteczne tematy, jakie z pasją zaprezentowaliśmy w najnowszym artykule.

Dzięki temu będzie stworzony właściwy klimat, będzie profesjonalnie i przyjemnie. Nietypowym rozwiązaniem jest na przykład stworzenie w firmie prawdziwej kuchni z pełnym sprzętem i wyposażeniem - zmywarka i wyparzacz

Ciężko połączyć te dwa aspekty, bo zazwyczaj renomowana firma jest kojarzona z jakąś powagą i wtedy bywa, że brak nam do tego typu firmy zaufania. To znaczy wierzymy, że nam pomogą, ale trudno nam uwierzyć, że liczą się z nami. A jeśli chcemy, żeby klient do nas powrócił trzeba zrobić w naszym biurze takie warunki, żeby klient wiedział, że liczymy się z jego zdaniem. Tak, więc powinniśmy sprawić, by nasze biuro, było rzeczywiście odpowiednio urządzone. W tym celu nierzadko używa się powszechnie stosowanego sprzętu - niezbędne wyposażenie miejsc publicznych A jeśli chodzi o część biura przeznaczoną dla pracowników, to tam również trzeba zadbać o wszystkie niezbędne urządzenia i dodatki, które pozwolą, że praca będzie efektywniejsza i pracownicy będą czuli się tam komfortowo. Oczywiście atmosferę w pracy tworzą ludzie, ale dobrze, by mieli odpowiedni lokal do pracy, który będzie pozwalał im wspinać się na wyżyny ich możliwości, a nie będzie ich tłamsił.
22/07/06, 07:47:04
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.