Blog internetowy – udany biznes?

Internet naprawdę zmienił nasze życie, co do tego zagadnienia nie ma wątpliwości. Okres lat 90 zdaje się w tym sensie naprawdę odległy. Kiedyś bowiem o tym, co dzieje się na świecie dowiadywaliśmy się z telewizji i gazet, nie było własnych internetowych mediów|. Obecnie natomiast każdy może posiadać blog lub kanał video i dotrzeć do większej ilości ludzi. Wiele osób już z tej możliwości skorzystało i zarabia dzięki temu fajne pieniądze.

O czym możemy pisać na blogu, o czym można mówić na swoim kanale video. Odpowiedź jest czytelna. Właściwie o każdej rzeczy. Dokładnie, bez dwóch zdań, nie ma w tym temacie ograniczeń. Najlepiej sobie jednakże radzą blogi, na jakich podejmowany jest temat świata mody. Czyli rady, jak się modnie ubrać, jak to zrobić, by modnie wyglądać, co jest w danym okresie trendy i dlaczego nie warto nosić niektórych ciuchów.
Adres url
Opracowanie: Descrier
Zaczerpnięte z: http://www.flickr.com
Dobrym przykładem w tej dziedzinie jest blog Kasi Tusk. Faktem jest, iż dzięki znanej marce nie musiała ona starać się o reklamę, gdyż każdy był ciekawy i zaglądał co ta „Tuskowa” tam tworzy, jednocześnie patrząc na stałych i wiernych fanów i osoby korzystające z tego bloga, powinniśmy przyznać, że ten blog się po prostu obronił.

Jak kanały video to przede wszystkim szeroko pojęta kwestia mody. Dużo młodych dziewczyn pokazuje tam przykładowo solidny szampon (zobacz tu) lub brylantynę, solidną odżywkę lub interesujący makijaż. Zwróciły na to uwagę wielkie firmy, które produkują rzeczy, które są spójne z tymi videoblogowymi kanałami i obecnie w zamian za reklamę na tego typu videoblogu (opisanie konkretnego produktu, raczej dobrze) taka blogerka dostaje albo sam produkt, albo nawet wypłatę.

Bardzo znane są blogi eksperckie, najczęściej które najczęściej dotyczą nowych mediów, ale nie tylko.

Interesuje Cię ten artykuł? Jeśli tak, to zachęcamy do kliknięcia tutaj. To warte uwagi omówienie (http://www.efematic.pl/baza-wiedzy/), które także zapewne Cię zaabsorbuje.

Cenieni są blogerzy i videoblogerzy, którzy zajmują się tematem nowych technologii. Otrzymują od różnych firm ,na przykład, do przetestowania jakiś nowoczesny sprzęt i opisują je, wymieniając po kolei zalety i minusy. Świetnie sobie radzą videoblogerzy, którzy tworzą swoje programy rozrywkowe lub satyryczne. Przykładowo, jest jeden gość, który ucieka przed policjantami lub jeździ na tyłach tramwaju, i to oczywiście wszystko rejestruje, aby później zaprezentować to w Sieci. Inny zaczepia ludzi na ulicach zadając strasznie niestosowne pytania. Ludzie to oglądają, bo jest to darmowa i śmieszna rozrywka, a że głupia, no tak jest dość idiotyczna, lecz czy zawsze musimy oglądać poważne programy?
22/04/07, 07:36:06
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.